آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

اعزام دانشجوی پزشکی به ترکیه بهانه‌ای برای کلاهبرداری

  • کد خبر: ۱۳۱۹۱۵
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
اعزام دانشجوی پزشکی به ترکیه بهانه‌ای برای کلاهبرداری
سخنگوی پلیس گفت: عوامل کلاهبرداری تحت عنوان اعزام دانشجو به خارج از کشور به دام افتادند.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای یک باند کلاهبرداری که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی با عنوان اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت می کردند توسط ماموران پلیس آگاهی فراجا شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فراجا در یک اقدام حرفه ای و اطلاعاتی توانستند اعضای یک باند کلاهبرداری که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی با عنوان اعزام دانشجوی رشته پزشکی به کشور ترکیه فعالیت می کردند، دستگیر کنند.

وی افزود : روش کار کلاهبرداران به این شکل بوده که اعضای این باند با ارائه کارت های دانشجویی و برگه های پذیرش جعلی از طریق فضای مجازی و وعده دروغین پذیرش دانشجو در رشته پزشکی در دانشگاه های کشور ترکیه، از دویست نفر مبلغ دو هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: اعضای این باند با ثبت 2شرکت صوری و کاغذی در کشور ترکیه و ایران و با سوءاستفاده از روش های مهندسی اجتماعی و جلب اعتماد متقاضیان، آنها را به کشور ترکیه اعزام و دریک هتل آپارتمان اجاره ای مستقر و با برگزاری کلاس های آموزشی زبان خارجه در دانشکده های پزشکی کشور ترکیه باعث اقناع و فریب متقاضیان و خانواده آنها شده و از هر متقاضی مبلغ 500 میلیون الی یک میلیارد تومان کلاهبرداری نموده اند.

 سردار حاجیان بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 5 نفر از متهمان اصلی دستگیر و تحقیقات برای شناسایی سایر متهمان احتمالی و انهدام کامل سازمان جرم در کشور ترکیه با هماهنگی پلیس بین الملل همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->